De wekker is al een paar keer gegaan… Onverbiddelijk tikken de bepalende uren van een nieuw mediatijdperk weg. En hoewel het soms heel lekker is, om ‘even’ te blijven liggen, is het nu toch echt tijd: WAKE UP!
Kunstmatige intelligentie geeft ons de mogelijkheid steeds beter te personaliseren en automatiseren. Het verandert de manier waarop we media consumeren en roept vragen op over manipulatie. Het wantrouwen in de media is überhaupt nog nooit zo hoog geweest. De streamingrevolutie en subscription tsunami dendert nog alsmaar voort en daarnaast worstelen we hoe we de aandacht van consumenten echt kunnen vasthouden. China eist zijn plek op en ook de natuur bonst op de deur. En dit allemaal terwijl de economische groei onder druk staat…
Het is 2 voor 12, dus mocht je nog niet in beweging zijn, dan is het nu écht tijd voor actie! GroupM ziet je graag op 2 november tijdens THIS YEAR NEXT YEAR ’23: WAKE UP! Het event om inspiratie en energie op te doen; om samen het vak van morgen vorm te geven, want het is nog niet te laat… maar weet wel:
You snooze, You lose…