Over de kunst van het balanceren tussen branding en performance
Over de kunst van het balanceren tussen branding en performance
THIS YEAR NEXT YEAR
TYNY
Met trots nodigen GroupM en haar agencies u uit, om samen onder de titel 'FormulaM', de 8e editie van 'This Year Next Year', het marketing congres van 2019, te beleven.
TEAM WORK
Je hebt een toegewijd team nodig, een goed geoliede machine voor én achter de schermen, om op de lange termijn uit te blinken.
Want de regels van het spel veranderen continu, dus omring je met mensen die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en die kunnen ingrijpen indien nodig.
FOCUS
De druk staat op de ketel, je moet je blijven focussen en kansen signaleren om de concurrentie voor te blijven.
Want erbij is één, er voorbij is twee. Hoe behoud je het vertrouwen van jouw merk en alle stakeholders als de adrenaline voelbaar is?
LONG TERM
Het winnen van een race moet gevierd worden, maar je wordt geen kampioen door maar één keer in de punten te rijden.
Een goed ‘game plan’ is bepalend. Leer van onze professionals hoe jij aan het einde van het seizoen er met de zege vandoor gaat.
Klaar voor de start?
FormulaM
Tijdens TYNY presenteren we ‘FormulaM’; een antwoord
op de vraag,hoe uw merk niet alleen op pole position start, maar
ook als eerste finisht.
Dr. Roeland Dietvorst
Scientific Director Alpha.one
Krista, Michael & Tjibbe
Head of Strategy
Mediacom, Mindshare, Wavemaker
New Layer
Hugo Schurink
CCO Brand
Kantar
Mystery Guest
Marion Koopman
CEO
Greenhouse
Robert Doornbos
Entrepreneur & oud-topsporter
Remon Buter
Head of Investment GroupM
GEMMA BARDSLEY
Consulting Director The Corporate Practice Ogilvy
Sprekers
Our Speakers
Dr. Roeland Dietvorst is een expert op het gebied van de werking van het brein, hij neemt het publiek mee naar het onbewuste en hoe daar merkloyaliteit, begeerte en koopgedrag ontstaan.
Stop Shortermism. De GroupM bureaus doen een gezamenlijke oproep om kritisch te kijken naar de balans tussen branding en activatie. Om groei te waarborgen voor de korte én de lange termijn gaat het niet alleen om de juiste mediainzet, maar ook in creativiteit en de manier van organiseren.
Focus op korte termijn metrics is geen garantie is voor groei. Het BrandZ onderzoek bevat 3.900 merken over periode van drie jaar. 6% groeit, maar slechts de helft daarvan houdt die groei vast. Hoe dan? Hugo Schurink zal aan de hand van Nederlandse voorbeelden laten zien aan welke 3 knoppen je kan draaien om lange termijn merkgroei te realiseren.
19 jaar ervaring bij de nummer één winkelketen voor consumenten electronica in Europa. Ralph Wisbrun interviewt Arnold Sporrel over hoe je als retailer je onderscheid kan maken in een zeer transparant en prijsgedreven markt waarbij global nieuwe aanbieders hun intrede zullen doen.
Marion Koopman neemt u mee in een gesproken column. Als CEO en in haar verdere functies verkent zij altijd de mogelijkheid om met een combinatie van alle nieuwe technologische mogelijkheden bestaande modellen te verbeteren. Het werk is pas af als er resultaat is behaald. Ze is gespecialiseerd en actief in het digitale marketing speelveld. Voor Greenhouse was Koopman aan merkzijde directeur van XS4ALL en Hi Mobile. Ook is ze naast haar werk maatschappelijk betrokken door deel te nemen in meerdere besturen zoals Natuurmonumenten, HartvoorVrouwen en de Vea.
Robert Doornbos vertelt het verhaal over 'the road to 2020 F1 Dutch Grand Prix'. Hoe houd je regie over lange termijn doel en veel verschillende belangen?
Maiko Valentijn in gesprek met Remon Buter over de belangrijkste uitdagingen voor Next Year.
Gemma inspires us as leader of campaign People's Seat who helps Sir David Attenborough become the voice of millions at critical UN climate talks.