</Info>

Congres

De zevende editie van het GroupM congres This Year Next Year zal dit jaar plaatsvinden op donderdag 8 november 2018.

Aanvang 12.30 uur
Einde 18:00 uur
Theater Amsterdam, Danzigerkade 5 te Amsterdam
Op uitnodiging

</Creativity meets Technology>

Een dag die in het teken staat van de razendsnel veranderende wereld, waar technologie en creatie onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn om echt het verschil te maken binnen marketing in de nabije toekomst. En waar actuele thema’s binnen het medialandschap worden toegelicht en de voorspellingen voor Next Year centraal staan.

#TYNY2018

</LineUp>

Sprekers

Sven Sauvé - CEO RTL Nederland

Eric Kramer (WPP Country Manager Nederland en CEO GroupM Nederland)  interviewt Sven Sauvé over hoe RTL Nederland de technologische ontwikkelingen toepast voor de nieuwe fancentric strategie.

Roland Van Der Vorst - Directeur FreedomLab Hoogleraar faculteit industrieel ontwerpen aan de TU Delft

In een wereld waarin technologisch van alles mogelijk is, is er meer dan ooit behoefte aan creativiteit. Maar dan wel een specifiek soort creativiteit: verhalende verbeeldingskracht. Dat vergeten marketeers. Marketeers moeten weer terug naar de essentie van hun: waar sta ik voor? Want in een wereld die meer en meer fragmenteert, hebben we verbindende verhalen nodig. Het enige wat we ons moeten realiseren is dat die verhalen anders zijn dan voor de digitale revolutie…

Marion Koopman - CEO Greenhouse Group

Als CEO en in haar verdere functies verkent zij altijd de mogelijkheid om met een combinatie van alle nieuwe technologische mogelijkheden bestaande modellen te verbeteren. Het werk is pas af als er resultaat is behaald. Ze is gespecialiseerd en actief in het digitale marketing speelveld. Voor Greenhouse Group was Marion aan merkzijde directeur van XS4ALL en Hi Mobile.

 

Joe Maceda - Chief Instigation Officer, Mindshare North America

Media Dystopia. Joe looks at current technology and cultural trends and plays them out to their most extreme conclusion. For example, consumers across the globe are beginning to adopt voice tech, but what if in 10 years everyone uses voice to make everyday purchases? It’s fascinating to imagine these very realistic scenarios in order to predict how it will affect the advertising industry as well as how our clients can adapt to the ever-evolving tech landscape.

Marga de Jager - Directeur Merk & Leden ANWB

Marga de Jager geeft ons een indrukwekkend beeld van de ANWB, al 135 jaar succesvol door in te spelen op de behoefte van de klant op het gebied van mobiliteit.

 

Remon Buter - Head of Trading GroupM Nederland

Remon presenteert de belangrijkste ontwikkelingen in media THIS YEAR en deelt wat er gaat gebeuren nu we het tipping point hebben bereikt.

</Contact>

Vragen?

Theater Amsterdam
Danzigerkade 5
Amsterdam

+31615825770